نوشته شده توسط : حجت عسکری

ه بعدی از تکنولوژی فتوگرامتری به کار گیری می نمایند. نخست استفاده کننده بوسیله نرم افزار، از چندین اسکنر 3 بعدی زاویه متفاوت از جسم عکس می‌گیرد (معمولا ۳۶۰ جايگاه گوشه و کنار جسم).

اکثر اوقات نرم افزار ها نکات و پند هایی را روی کاغذ اکران آرم میدهند تا به استفاده کننده امداد نمایند که عکاسی را به صحت جاری ساختن دهد و در سود سبک سه بعدی به توجه ساخته گردد. آنگاه این عکس ها بوسیله نرم افزار، در فضای داخلی یا این که از روش خدمت Cloud، به هم متصل می‌شوند و یک سبک سه بعدی را صورت میدهند.

نوشته‌ی علمی دارای ربط: یادگرفتن نسخه برداری سه بعدی تندیس با گوشی و پرینت سه بعدی آن

هم اکنون سبک سه بعدی را می قدرت ذخیره و بیرون کرد و یا این که بوسیله اپ های سه بعدی دیگر، تغییراتی را روی آن اجرا کرد. در بیشتر وقت ها این سبک ها فراهم پرینت سه بعدی میباشند.
تحلیل اجمالی نرم افزار های نسخه برداری سه بعدی برای اندروید و iOS
ما شایسته ترین نرم افزار های نسخه برداری سه بعدی را به دو دسته تقسیم کردیم:

نرم افزار های نسخه برداری سه بعدی که نیازی به افزودن هیچ طاقت فرسا افزاری به تلفن همراه ندارند.
نرم افزار های کپی سه بعدی که نیاز دارا هستند.

نسبتاً تک تک نرم افزار های کپی سه بعدی را ، نسبت به سیستم دلیل موبایل، می شود به صوت مجانی از App Store iOS و Play Store Android دانلود کرد.

نرم افزار های نسخه برداری سه بعدی رایگانی که نیاز به hardware اضافه ندارند:

این نرم افزار ها مجانی می‌باشند و نیازی به خرید hardware اضافه ندارند. این نرم افزار های استفاده کننده پسند را می شود به راحتی برای تلفن همراه های اندروید و آیفون دانلود کرد.فراگیری نسخه برداری
۱- نرم افزار کپی Qlone:

مخاطب برای اینکه بتواند از Qlone به کار گیری نماید، در آغاز می بایست یک ورقه سیاه و سپید (مشابه بارکد) پرینت نماید که جسم برای نسخه برداری شدن روی آن قرار می‌گیرد. نرم افزار Qlone سیستم راهنمای مفیدی داراست، یک گنبد خاکستری رنگ فضا جسم را می پوشاند و به مخاطب می‌گوید که عکس بعدی را از کدام زاویه بگیرد. فیض به طور داخلی در نرم افزار ساخت‌و‌ساز گردیده (فارغ از به کارگیری از پلتفرم Cloud) و اکثر زمان ها خیلی سریع جاری ساختن می گردد.

نوشته‌ی‌علمی دارای ارتباط: ۱۴ اسکنر سه بعدی پرفروش بازار کشور ایران و دنیا

مخاطب به راحتی میتواند نسخه برداری سه بعدی خویش را از روش نرم افزار های فضای مجازی مانند فیسبوک و واتزاپ به اشتراک بگذارد.





:: برچسب‌ها: اسکنر 3 بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: