نوشته شده توسط : حجت عسکری

مجال: مجال کپی نمودن یکی پارامترهای اساسی در اسکنر سه بعدی میباشد به دلیل آن که در بعضا اسکنر 3 بعدی از نرم افزار ها، سرعت پردازش و یا این که نسخه برداری سه بعدی بسیار زیاد میباشد و این زمینه سبب اذیت استفاده کننده می‌شود.
تعداد دفعات تکرار: معمولاً در اسکنرهای سه بعدی چهت نیل به فیض مناسب، نیاز به تکرار فرآیند کپی سه بعدی برای یک سری توشه میباشد و هر چقدر اقتدار نرم افزار فراتر باشد به به عبارتی اندازه نیاز کمتری به تکرار فرایند کپی میباشد.
کیفیت فولدر خروجی: بطور معمول کیفیت پوشه نسخه برداری گردیده در نرم افزار های تلفن همراه پائین میباشد و نرم افزار های مربوطه مستلزم استعمال از hardware همپا می‌باشند تا بتوانند سرعت و کیفیت نسخه برداری را تصحیح کنند.

به‌دنبال به آنالیز نرم افزار های کپی سه بعدی می‌پردازیم.


نرم افزار اسکنر سه بعدی Trnio

این نرم افزار بدون پول نمی‌باشد و صرفا جهت سیستم استدلال های iOS پباده سازی گردیده‌است و از محبوبیت خیر دربین یوزرها پرینتر سه بعدی و اسکنر سه بعدی شامل است. به کار گیری از این اپ بسیار راحت میباشد و صرفا کافیست دکمه دوربین را فشار داده و بدور سبک متبوع خویش بچرخید. دوربین به طور خودکار استارت به عکس برداری از سبک نموده و به محض اتمام مراحل عکس برداری، با کلیک در اواسط ورقه نرم افزار، روند ترکیب عکس ها شروع میشود.
اسکنر سه بعدی تلفن همراه

اسکنر سه بعدی تلفن همراه

اسکنر سه بعدی تلفن همراه

این اپلیکیشن در طی روند نسخه برداری سه بعدی، شی ءها دیگر کنار سبک اساسی را نیز نسخه برداری می نماید و به همین استدلال سبک پس از فراهم شدن نیاز به تصحیح دارااست. یک کدام از دیگر از امکان های این نرم افزار، اتصال یوزرها به همدیگر و به اشتراک گذاری پوشه های سه بعدی نسخه برداری گردیده به وسیله کارران متفاوت میباشد که می‌تواند هیجان آور باشد.





:: برچسب‌ها: اسکنر 3 بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: