نوشته شده توسط : حجت عسکری

Starter Kit V2
David Laserscanner تولیدکننده آلمانی میباشد که که تعدادی سبک از اسکنرهای سه بعدی را ارائه اعطا کرد اسکنر 3 بعدی که ورژن اول آن Starter Kit V2 میباشد. اسکنر همرا با اپلیکیشن David-4 که شکل های مختلفی از یک شی‌ء را پس از نسخه برداری کردن، مخلوط می نماید. این دستگاه دقتی تا 0.2mm را ارائه میدهد و دارنده ارزش 680 دلار میباشد.

Matter and Form 3D scanner
این اسکنر سه بعدی متاع کمپانی کانادایی Matter and Form میباشد. در‌این دستگاه از دو لیزر به کارگیری می‌گردد که قابلیت نسخه برداری کردن اجسام با حداکثر طول 25cm و قطر 18cm را دارااست. سنسور CMOS مصرف شده درین اسکنر دارنده کیفیت بالایی میباشد و بضاعت ضبط جزئیات با تمرکز 0.1mm را داراست. اسکنر با ویندوز 7 و iOS سازگار میباشد و بها آن از 519 دلار شروع میشود.

Cubify Sense
3DSystems او‌لین شرکتی میباشد که وارد بازار چاپ سه بعدی شد و در آخرها ده سال 1980 چاپگرهای 3D Stereolithography را ساخت کرد. اینک، این مجموعه اسکنر Sense 3D را ساخت نموده است. این نوع اسکنر یکی‌از دوستداشتنی ترین اسکنرهای ارزان بها در بازار امروز میباشد و قادر است قطعات با ابعادی نزدیک به 200x 200 x 200mm تا 2 متر مکعب را کپی نماید! توجه این دستگاه 0.90mm میباشد. همینطور این اسکنر قیمتی نزدیک به 399 دلار دارااست و با هر دو ویندوز 7 و iOS سازگار میباشد.


The Structure Sensor
این اسکنر به شما این قابلیت را می‌دهد که آن را به صورت بی واسطه به تبلت یا این که تلفن همراه هوشمند وصل فرمائید. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن، شما حاذق خواهید شد که سبک های سه بعدی خویش را تا دوران 4 ساعت نسخه برداری نمائید. این اسکنر از کوچک ترین اسکنرهای سه بعدی دنیا میباشد . اعتنا آن قادر است تا 0.5mm رسد. این اسکنر با ارزش 399 دلار در بازار عرضه می‌شود.





:: برچسب‌ها: اسکنر 3 بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: