ویژگی های Solidworks
نوشته شده توسط : حجت عسکری

همان طور که گفته شد ، SOLIDWORKS یک اسکنر سه بعدی اپلیکیشن CAD میباشد که بر اساس پباده سازی پارامتری میباشد. پباده سازی پارامتری فرایندی میباشد که ارتباط در بین قصد از پباده سازی و جواب پباده سازی را قدم به قدم پر‌نور می نماید.

یکی خصوصیت های اساسی سبک های پارامتری این میباشد که صفاتی که به هم پیوسته اند میتوانند با تغییر تحول یک خصوصیت به صورت اتومات خصوصیت خویش را تغییر‌و تحول دهند. این فرآیند سبک سازی برای پروژه هایی که مستلزم ساخت و ساز زیاد میباشند ، بهتر میباشد. مدلهای سه بعدی را می قدرت برای قطعات و مجامع با عملکرد بالا به کار گرفت که در نصیب هایی مانند هوافضا و دفاعی یا این که اتومبیل گزینه به کارگیری قرار میگیرند.

 

علاوه بر این ، SOLIDWORKS همینطور ویژگیهای بسیار مفیدی را برای تنی چند از کاربردهای صنعتی مانند مشابه سازی ، ابزارهای ارائه و ابزارهای CAM (ایجاد کرد رایانه) ارائه میدهد. شما قوی خواهید بود تا سبک های سه بعدی جامد را با SOLIDWORKS بسازید ، و همینطور سطوحی را به آن وارد نمایید ، و بازنویسی فرمایید ، سبک ها را در وضعیت wireframe ببینید و از سبک های جامد سه بعدی نقشه های 2D ساخت فرمائید.





:: برچسب‌ها: اسکنر سه بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: