Batoidea Chair & Footstool ساخته شده با پرینتر سه بعدی
نوشته شده توسط : حجت عسکری

صندلی و چارپایه چاپی Batoidea 3D قطعات اسکنر سه بعدی قابل توجهی از مبلمان میباشد که به وسیله ” پیتر دندرس ” پباده سازی گردیده‌است. این شرکت مبلمان برتر با ارزش 26378 دلار به فروش میرسد و تعداد آن بسیار محدو میباشد. هر دو صندلی و چارپایه از پوسته ماسه ایی پرینت سه بعدی ساخته شده است که به گفته این هنرمند ، دقیقاً به عبارتی روشی میباشد که برای ساخت هسته داخلی موتور ماشین فراری استعمال میشود.

در کل پنج قطعه پوسته ماسه ای ، تشکیل شده بوسیله راس سرویس ها Voxeljet در آگسبورگ ، آلمان اعمال شد. بنا های آلومینیومی با دیواره نازک بعد از آن با به کارگیری از به عبارتی تکنیکی که Ferrari برای رنگ کردن بدنه سوپراسپرت های خودرو خویش استعمال می نماید ، نقاشی کردن شد‌ه‌است که هزینه ی بسیار بالای آن نیز همین میباشد.

طراح: پیتر دندرس
جای : بلژیک
بها: 26،378 دلار $
منبع: Voxeljet
Rio Collection


دسته ریو همیاری میباشد در بین تولید کننده مبلمان Morgan و استودیو Integrate جهت چاپ میلمان و صندلی . این صندلی از صندلی های پشتی و یک میز جانبی درست شده میباشد که قطعات چاپی سه بعدی را با مصالح مبلمان سنتی مانند چوب و شیشه ادغام می نماید. ساختار کفی آن تماماً بوسیله یک الگوریتم رایانه پباده سازی گردیده است ، که ضمن سئو مواد آیتم استعمال ، میتواند وزن را محافظت نماید و مستحکم باشد.

این باعث به برنامه ای منحصربه‌فرد و خوشگل شد‌ه‌است که یا این که با رزین (SLA) یا این که پودر پلی آمید (SLS) ساخت می گردد. گروه ریو در فستیوال پباده سازی لندن در سال 2016 رونمایی شد و غرض آن نظارت ارتباط فی مابین “کاردستی مدرن با کاردستی آینده” میباشد. در سایت مبلمان مورگان برای خرید در دسترس میباشد ، گرچه ارزش تنها از روش استعلام قابل پیگیری میباشد.

طراح: استودیو Integrate
جای : لندن
ارزش: تنها تماس با کمپانی آفریننده
منبع: مبلمان مورگان





:: برچسب‌ها: اسکنر سه بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: